Szolgáltatásaink

Bölcsességfog eltávolítás, komplikált foghúzás, ciszták eltávolítása biztonságosan és fájdalommentesen – szakértőkkel.
A hófehér fogsor ma már nem luxus, az ápolt megjelenés része.
A fogak megmentése érdekében fontos lépés a gyökérkezelés. A J+J Dental rendelőben ezt olcsón, gyorsan és fájdalommentesen végezzük.
A helytelen fogmosási technika, vagy a fogtisztítás elmaradása fogkőképződéshez vezet.

service-3

Állapotfelmérés

Implantálás

Ha nem pótoljuk a hiányzó fogat, akkor az a meglévők megdőlhetnek, a rágás sem lesz olyan hatékony, mint előtte.
Már gyermekkorban szükséges korrigálni a fogazatot, amikor a fogváltás elkezdődik. az egymásra torlódott fogakat nehezebb tisztítani, könnyebben szuvasodnak és kevésbé esztétikusak.
Ingyenesen részletes, pontos kezelési tervet készítünk, egyeztetés után közösen haladva végezhetjük el a beavatkozásokat.
Műgyökér beültetés korszerűen, precízen, a többi fog megsértése nélkül. Korona, híd vagy teljes fogsor rögzítése – tartósan.

Parodontológia

Dentálhigiénia

Digitális röntgen

Esztétikai fogászat

Fogágybetegség, ínygyulladás kezelése mély tisztítással, fogkő eltávolítással, rendszeres tisztítással. Ha vérzik az ínye fogmosásnál, az pardonotológiai problémára utalhat.
Fogkő eltávolítás, polírozás, homokfúvás – a szép, egészséges fogazatért és üde leheletért. Fogkő eltávolítás, fogtisztítás, íny- és tasakkezelés, polírozás, homokfúvás. Nálunk szájhigiéniás tanácsadás is a kezelés része, a megelőzésért és a szép, egészséges fogazatért.
A precíz diagnózis felállításához szükséges képalkotó lehetőségek: röntgen, panorámaröntgen, CT.
Esztétikai beavatkozások a fogak formájának, színének megváltoztatására, legyen szó esztétikus tömésről, mosolytervezésről, cirkon koronáról, héjkerámiáról, fogbetétről, fogfehérítésről vagy fogékszerről.

Kiváló orvosaink fájdalommentes kezeléssel várják

Fejlett technológia eszközeinknek és válogatott szakorvosainknak köszönhetően, fogászati kezeléseink fájdalommentesek

Nem kell tartania a fogorvosoktól. Fogászati ügyeletünkről távozó páciensek nagy megelégedéssel gondolnak vissza fájdalommentes kezeléseinkre. Pontos, precíz és gyors beavatkozás. Jöjjön el és próbálja ki a legmodernebb kezelési eljárásokat. Szolgáltatásaink alkalmával kiváló orvosaink fájdalommentes kezeléssel várják pácienseinket, így kezeléseink fájdalommentesek.Szolgáltatásaink között megtalálja a következő kezeléseket:

• Fajdalommentes injekció
  • Fajdalommentes kezelés
  • Magas szaktudás és pontos, precíz kezelés
Hívjon minket